TERMENI ȘI CONDIȚII
TERMENI ȘI CONDIȚII
Ultima actualizare: 16.09. 2025
- Informații generale
Acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare a serviciului de consultanță A DOUA OPINIE, oferit de YXS AVALANA SRL, cu sediul social în SAT VALEA LUPULUI, COMUNA VALEA LUPULUI, STRADA PISCULUI, NR. 26B, CAMERA 4, PARTER, JUDEȚUL IAȘI, punct de lucru: Municipiul Iași, str. Iancu Flondor, nr. 6D, județul Iași, C.I.F. RO29173603, denumită în continuare „Prestator”.
Prin achiziționarea serviciilor, Clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat prezentul document.
- Descrierea serviciului
Serviciul de A DOUA OPINIE este destinat beneficiarilor care au în curs de derulare un proiect cu finanțare prin fonduri europene sau guvernamentale și au nevoie de o verificare suplimentară.
Serviciul A DOUA OPINIE, include patru tipuri de servicii:
- A doua opinie în depunerea proiectului (cererea de finațare) în scopul obținerii unei finanțări nerambursabile – verificări privind: alegerea liniei de finanțare potrivite, condiții de eligibilitate și de selecție, întocmirea cererii de finanțare și a anexelor, pregătirea dosarului complet în vederea depunerii;
- A doua opinie în managementul proiectului (Implementarea) – verificarea documentelor aferente tranșelor de plată, rapoartelor de progres etc.
- A doua opinie în achiziții de bunuri, servicii, lucrări – verificarea respectării procedurilor și a documentației aferente achizițiilor;
- A doua opinie în monitorizarea proiectului – ajutor la gestionarea rapoartelor, vizitelor de monitorizare și a obligațiilor care survin în urma implementării pentru a preveni pierderea finanțării.
Fiecare tip de serviciu prezentat mai sus, este disponibil sub formă de pachete, tarifate conform tarifelor afisate pe site, și sunt structurate astfel:
Pachet 1 – Consultare inițială;
Pachet 2 – Analiza documentației și recomandări de îmbunătățire;
Pachet 3 – Asistență în derularea proiectului.
Pachetul 2 și Pachetul 3 pot fi achiziționate de Client, după finalizarea prestării serviciilor din Pachetul 1 – Consultare inițială.
- Procesul de solicitare a serviciului si plata
Clientul poate solicita serviciul A DOUA OPINIE prin intermediul formularului cerere de consultanță, de pe site-ul https://adouaopinie.avalana.ro. Prin completarea acestui formular se poate achiziționa doar Pachetul 1 – Consultare inițială.
Completarea formularului cerere de consultanță va presupune:
- selectarea tipului de serviciu dorit;
- completarea datelor personale;
- selectarea zilei și intervalului orar de consultanță;
- validarea datelor;
- efectuarea plății, prin portal de plată online securizat.
Plata serviciului se realizează în avans, prin portal de plată online securizat. Prin confirmarea plății, intervalul orar de consultanță devine rezervat și un consultant din echipa A DOUA OPINIE va asigura prestarea serviciului solicitat.
- Modalități de furnizare a serviciilor din Pachetul 1 – Consultare inițială
- Online (video-call) – Google Meet
Ședințele de consultanță pot fi înregistrate de Prestator, numai cu acordul explicit al Clientului. Scopul exclusiv al acestor înregistrări este utilizarea informațiilor comunicate de Client cu privire la proiect, pentru furnizarea serviciului achiziționat și pentru îmbunătățirea serviciilor prestatorului . Înregistrările nu vor fi transmise către terți.
La alegerea acestei opțiuni, după completarea datelor personale și selectarea intervalului orar de consultanță, Clientul este redirecționat către portalul de plată online securizat, în urma trimiterii cererii, plata efectuându-se înaintea prestării serviciului.
După confirmarea plății, Clientul va primi prin e-mail, de la adresa adouaopinie@avalana.ro, următoarele informații:
- Confirmarea procesării cererii de consultanță;
- Link-ul de conectare;
- Detalii despre livrarea serviciului și efectuarea plății.
- La biroul YXS AVALANA SRL din Iași, strada Iancu Flondor, nr. 6D, jud. Iași
Ședințele de consultanță pot fi înregistrate de Prestator, numai cu acordul explicit al Clientului. Scopul exclusiv al acestor înregistrări este utilizarea informațiilor comunicate de Client cu privire la proiect, pentru furnizarea serviciului achiziționat și pentru îmbunătățirea serviciilor prestatorului . Înregistrările nu vor fi transmise către terți.
La alegerea acestei opțiuni, după completarea datelor personale și selectarea intervalului orar de consultanță, Clientul este redirecționat către portalul de plată online securizat, în urma trimiterii cererii, plata efectuându-se înaintea prestării serviciului.
- La locația clientului – conform adresei completate în formular
Ședințele de consultanță pot fi înregistrate de Prestator, numai cu acordul explicit al Clientului. Scopul exclusiv al acestor înregistrări este utilizarea informațiilor comunicate de Client cu privire la proiect, pentru furnizarea serviciului achiziționat și pentru îmbunătățirea serviciilor prestatorului . Înregistrările nu vor fi transmise către terți.
La alegerea acestei opțiuni, după completarea datelor personale și selectarea datei de livrare a serviciilor, Clientul este redirecționat către portalul de plată online securizat, în urma trimiterii cererii, plata efectuându-se înaintea prestării serviciului.
După completarea cererii și confirmarea efectuării plății:
- Clientul va primi prin e-mail factura de avans emisă de Prestator, în urma plății efectuate de Client;
- Clientul va fi contactat telefonic de echipa YXS AVALANA SRL, anterior intervalului orar de consultanță selectat de acesta, pentru a prelua informații generale privind proiectul ce va face obiectului serviciului achiziționat.
- În scopul furnizării serviciului achiziționat de Client, Furnizorul va solicita documente necesare pentru analiza proiectului.
- La data și ora stabilită, Clientul va primi serviciile achiziționate conform solicitării.
- După finalizarea ședinței de consultanță, Prestatorul va transmite, prin e-mail, un raport ce va conține informațiile primite în cadrul ședinței si set de recomandări realizat pe baza analizei acestora. Raportul marchează finalizarea prestarii serviciului din Pachetul 1 – Consultarea inițială.
- În continuare, clientul își poate exprima intenția de a achiziționa Pachetul 2 și/sau Pachetul 3, direct către Prestator. Prețul și modalitatea de plată se vor stabili între Prestator și Client, în funcție de complexitatea proiectului și numai după finalizarea prestării serviciului din Pachet 1 – Consultarea inițială.
- Politica de anulare
În cazul dorinței de anulare a ședinței de consultanță, Clientul are responsabilitatea de a lua legătura cu un reprezentant, prin e-mail sau prin orice altă modalitate de contact prezentată pe site-ul https://adouaopinie.avalana.ro, urmând ca cererea de anulare să fie soluționată în cadrul respectivei discuții.
Serviciile de consultanță plătite nu vor fi rambursate.
În cazul în care Clientul dorește modificarea datei și a orei aferente serviciului achiziționat, va transmite Prestatorului un e-mail cu solicitarea de modificare. Prestatorul va comunica Clientului urmatorul interval – data, oră – în funcție de disponibilitate.
- Drepturile și obligațiile părților
Prestatorul se angajează să livreze serviciile în termenele agreate.
Prestatorul se angajează să respecte confidențialitatea datelor și informațiilor primite în procesul prestării serviciului.
Clientul se angajează să furnizeze informații corecte, să respecte programările și să achite contravaloarea serviciilor conform modalității stabilite.
- Limitarea răspunderii
Recomandările și soluțiile furnizate au caracter consultativ, iar deciziile luate pe baza acestora sunt responsabilitatea exclusivă a Clientului.
- Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor
Prezentul document este guvernat de legislația română. Litigiile vor fi soluționate mai întâi pe cale amiabilă, iar dacă acest lucru nu este posibil, de către instanțele competente din județul Iași.
- Contact
- Denumire: YXS AVALANA SRL
- Punct de lucru Iași: Iași, Strada Iancu Flondor, nr. 6D
- Punct de lucru Galați: Galați, Strada Prunari 10C (Complex Flora)
- I.F.: RO29173603
- Adresă de e-mail: adouaopinie@avalana.ro | office@avalana.ro