CONTRACT DE PRESTARE SERVICII, TERMENI ȘI CONDIȚII

Contract de prestare servicii “A DOUA OPINIE – Pachet 1 Consultare inițială & Recomandări”

Termeni și condiții

Ultima actualizare: 20.10.2025 

Informații generale                                               

Acest document stabilește termenii și condițiile de prestare a serviciilor de consultanță “A DOUA OPINIE Pachet 1 – Consultare inițială & Recomandări”, oferit de YXS AVALANA S.R.L.

Prin achiziționarea Pachetului 1 – Consultare inițială & Recomandări, Clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat prezentul document.

1. Părțile contractante și definiții.

Prezentul contract se încheie între:

YXS AVALANA S.R.L. cu sediul social în sat Valea Lupului, comuna Valea Lupului, str. Piscului, nr. 26B, CAM. 4, județul Iași, punct de lucru: Municipiul Iași, str. Iancu Flondor, nr. 6D, spatiul DEMISOL, județul Iași, înregistrată la Oficiul Registrul Comertului cu numărul de ordine J2011001776223, C.I.F. RO 29173603, cont nr.: RO96BRDE240SV92760112400 deschis la BRD Iași, RO90INGB0000999909686972 deschis la ING Iași, adresa de e-mail: office@avalana.ro, telefon: 0757068810, reprezentată legal prin dna. Măgureanu Adriana – Administrator, în calitate de “Prestator”.

Clientul, orice persoană juridică, persoană fizică autorizată sau persoană fizică care emite o comandă prin intermediul site-ului https://adouaopinie.avalana.ro/ .

Definiții

  • Site: domeniul https://avalana.ro/ și subdomeniul https://adouaopinie.avalana.ro/.
  • Servicii: serviciile oferite de YXS AVALANA SRL prin site https://adouaopinie.avalana.ro/, pe bază de comandă.
  • Client: persoană juridică, persoană fizică autorizată sau persoană fizică care face o comandă fermă, prin intermediul site-ului https://adouaopinie.avalana.ro/ .
  • Comanda: solicitarea Clientului pentru prestarea serviciilor de pe Site,  prin completarea formularului electronic de comandă/rezervare și transmiterea acestuia către Prestator, în condițiile afișate pe Site la momentul plasării acesteia. Comanda devine fermă și produce efecte contractuale numai după confirmarea plății integrale în avans de către Client și transmiterea confirmării de către Prestator prin e-mail.
  • Vizitator: persoană fizică sau juridică care accesează Site-ul fără a face o Comandă.

2. Obiectul contractului și acceptarea prezentului contract

2.1  Obiectul contractului este reprezentat de prestarea serviciilor – “A DOUA OPINIE  Pachet 1 – Consultare inițială & Recomandări”, prin comandă efectuată de Client pe site https://adouaopinie.avalana.ro/  și confirmată de Prestator.

Confirmarea comenzii este realizată în momentul în care plata este acceptată de către procesatorul de plăți integrat (Netopia) și există o confirmare electronică (e-mail) din partea Prestatorului către Client, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Prestatorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

2.2 Orice comandă implică acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții de către Client. Prin bifarea opțiunii “Am citit și sunt de acord cu Contractul, Termeni si Conditii și Politica de confidențialitate” afișată înainte de finalizarea comenzii,  Clientul acceptă Contractul cu termenii si condițiile Prestatorului pentru serviciile solicitate. 

3. Prețul și plata serviciilor

3.1 Prețurile sunt afișate pe site-ul Prestatorului https://adouaopinie.avalana.ro/.

3.2 Plata serviciilor se realizează în avans, prin portal de plată online securizat. Prin confirmarea plății, intervalul orar devine rezervat.

3.3 În timpul solicitării serviciilor, ziua și intervalul orar selectat vor fi rezervate pentru 30 de minute, până la finalizarea plății. După expirarea acestui termen, plata poate fi efectuată, însă ziua și intervalul orar respectiv nu vor mai fi disponibile. Dacă plata a fost procesată fără confirmarea intervalului orar, Clientul va primi, prin e-mail, informații privind reprogramarea întâlnirii sau, în situația în care renunță la servicii, modalitatea de restituire a sumei achitate.

3.4 Pentru tranzacțiile in altă monedă, cursul de schimb aplicabil va fi cursul valutar al Băncii Naționale a României (BNR) valabil la data procesării plății/tranzacției.

4. Prestarea serviciilor “A DOUA OPINIE – Pachet 1 Consultare inițială & Recomandări”

4.1 După confirmarea comenzii de către Prestator, Clientul va primi prin e-mail factura de avans emisă de Prestator, în urma plății efectuate de Client;

4.2 Clientul va fi contactat telefonic de echipa YXS AVALANA SRL, înaintea zilei programate pentru întâlnire, cu scopul de a prelua informații generale privind proiectul ce face obiectului serviciilor achiziționate.

4.3 În scopul prestării serviciilor achiziționate de Client, Prestatorul poate solicita documente necesare pentru analiza proiectului.

4.4 Prestarea efectivă serviciilor se va face în cadrul unei întâlniri, cu durata prestabilită, care va avea loc la data și ora rezervate de Client în comandă și într-una dintre modalitățile prezentate mai jos:

  • Online (video-call) – Google Meet, cu o durată de 3 ore. După confirmarea plății, Clientul va primi prin e-mail, de la adresa adouaopinie@avalana.ro, următoarele informații: confirmarea procesării comenzii, link de conectare, detalii despre prestarea serviciilor;
  • Întâlnire la biroul YXS AVALANA SRL din Iași, strada Iancu Flondor, nr. 6D, jud. Iași, cu o durată de 3 ore;
  • Vizită la locația Clientului, conform adresei completate în formularul de comandă, cu o durată de 4 ore.

4.5 După finalizarea întâlnirii, Prestatorul va transmite, prin e-mail, un raport ce va conține informațiile primite în cadrul întâlnirii și un set de recomandări realizat pe baza analizei acestora. Raportul marchează finalizarea prestării serviciilor “A DOUA OPINIE Pachetul 1 – Consultare inițială & Recomandări”.  În continuare, clientul își poate exprima intenția de a achiziționa Pachetul 2 și/sau Pachetul 3,  direct către Prestator. Prețul și modalitatea de plată se vor stabili între Prestator și Client, în funcție de complexitatea proiectului și numai după finalizarea prestării serviciilor “A DOUA OPINIE Pachet 1 – Consultare inițială & Recomandări”.

4.6 Discuțiile din cadrul întâlnirii vor fi înregistrate de Prestator, numai cu acordul explicit al Clientului. Scopul exclusiv al înregistrării este utilizarea informațiilor comunicate de Client cu privire la proiect, pentru prestarea servicilor achiziționate (în redactarea recomandărilor) și pentru îmbunătățirea serviciilor prestatorului. Înregistrarea nu va fi transmisă către terți.

5. Politica de anulare

5.1 În cazul dorinței de anulare a comenzii, Clientul poate contacta Prestatorul, prin e-mail adouaopinie@avalana.ro sau prin formularul de contact de pe site-ul https://adouaopinie.avalana.ro .

5.2 Serviciile “A DOUA OPINIE Pachet 1 – Consultare inițială & Recomandări” plătite de Client nu vor fi rambursate.

5.3 În cazul în care Clientul dorește modificarea intervalului de timp menționat în comandă, acesta va transmite către Prestator, o solicitare de modificare prin prin e-mail adouaopinie@avalana.ro sau prin formularul de contact de pe site-ul https://adouaopinie.avalana.ro . Prestatorul va contacta clientul în vederea comunicării urmatorului interval de timp (data, oră) disponibil și rezervarea acestuia.

6. Drepturile și obligațiile părților

6.1 Prestatorul se angajează să livreze serviciile cu profesionalism și în termenele agreate.

6.2 Prestatorul se angajează să respecte confidențialitatea datelor și informațiilor primite în procesul prestării serviciilor.

6.3 Clientul se angajează să furnizeze informații complete și corecte și să respecte programările făcute.

7. Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

7.1 Clientul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice nici una dintre informările și recomandările primite de la Prestator.

8. Limitarea răspunderii

Recomandările și soluțiile furnizate de Prestator au caracter consultativ și sprijină procesul decizional al Clientului. Decizia finală privind aplicarea acestora aparține Clientului, cu înțelegerea că Prestatorul acționează cu diligență și profesionalism.

9.Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

Prezentul document este guvernat de legislația română. Litigiile vor fi soluționate mai întâi pe cale amiabilă, iar dacă acest lucru nu este posibil, de către instanțele competente din județul Iași.

Contact

  • Denumire: YXS AVALANA S.R.L.
  • Punct de lucru Iași: Iași, Strada Iancu Flondor, nr. 6D
  • Punct de lucru Galați: Galați, Strada Prunari 10C (Complex Flora)
  • C.I.F.: RO29173603
  • Adresă de e-mail: adouaopinie@avalana.ro | office@avalana.ro